Tre +/- om den här dagen

+ Ett riktigt bra tömkörningspass på Hassan ute i skogen, lyssnade på mina kommandon och jobbade på otroligt bra. Var ute i skogen på grusvägarna, på stigar, lite backar och upp och ner och jobbade honom samtidigt. Tror det är nyttigt att inte bara tömköra innanför fyra hörn. 
 
+Vi fick sluta en timme tidigare idag och fick reda på att vi är lediga både 19:onde och 25:te september vilket är redan nästa och näst nästa vecka. Hur härligt? 
 
+En himla mysig kväll en ändå vanlig måndag, en varmchoklad kopp i handen och lite goda vindruvar bredvid mig, bra bloggning och bra motivation till inlägg och även att Sverige spelar match på tv:en, alltid kul att kika på!
 
 
-Himla tråkigt väder, regnigt och kallt hela dagen vilket inte alltid uppskattas när man bland annat ska cykla till stallet. 
 
-Ligger väldigt mycket läxor den här veckan såg jag nyss, vilket jag inte direkt uppskattar.. 
 
-Att klockan redan börjar bli sent när jag helst hade velat blogga och vara uppe lite till. Men nope, tiden rinner iväg!
 
Sist men inte minst i inlägget, ordet godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0