Tisdagsbabbel

Godmorgon på er 

Tisdag idag? Har en lång dag i skolan med enbart mina icke favorit ämnen, men jag surar inte ihop för det och försöker bara blicka framåt tills ikväll. Då är det dags för säsongens första hoppträning för Emelie igen, vet inte hur jag tror det kommer gå men jag hoppas såklart på det bästa. Vi har inte hoppat ordentligt på över två månader så jag är iallafall väldigt taggad, får hoppas Hassan är detsamma. Annars får vi bara göra vårat bästa och ta ut det bästa utav det, helt enkelt. 
 
Ikväll ska jag även snacka med mina kommande projekt-friends på skype, planera och tagga järnet, tillsammans. Vi är så redo och vill himla gärna köra på nu, men det behövs lite mer tid. Så snart det blir klart släpper jag det här, men det kommer inte bli lätt att missa. 
Även plugga en liten stund och beta av lite läxor för veckan så jag slipper stressa in dom i slutet av veckan, blir bara jobbigt och jag har ingen tid att plugga imorgon eller på Torsdag, inte länge iallafall. 
Måste stänga ner nu och trampa iväg på cykeln till skolan, idag rullar inlägg och dessutom ett läsvärt sådant. 
Ikväll ska jag försöka slänga in någon live-uppdatering ifrån stallet, efter träningen med lite tankar och "i`m alive" liksom.
Hoppas pappa kan fota lite, men förvänta er inget. Det är träning i ridhuset idag och min kamera gillar inte ridhus, haha. 
Jag och mitt babbel, vi hörs later on!
Har märkt att mina tidsinställda inlägg inte kommer upp om jag inte går in och publicerar dom en gång till vid den tiden dom ska upp, super jobbigt men jag hoppas dom kommer upp idag, annars, förlåt i förväg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0