Tillbaka igen - let`s do this

Äntligen fått logga in här igen, efter den bästa helgen på länge. Min fina, älskade och saknade Lina kom hit i helgen och vi hade det super mysigt, ridit två otroligt bra pass på Hassan och fotat i mängder. Har så galet mycket nya bilder nu och ni kommer få ta del av alla, men med tiden som går då jag inte kommer att publicera alla på en gång, liksom. Nu är jag iallafall back on track här, igen ♥

Iallafall, goddag på er kompisar! Idag är det måndag, ny vecka och nya möjligheter att skapa någonting fantastiskt och göra vardagen till någonting bra. Vet inte riktigt om det är någonting jobbigt med skolan i veckan eller mycket läxor, men jag hoppas till all del att det inte är så. Sedan väntas såklart stallet, hela veckan, varje dag och jag hoppas kunna få till riktigt bra pass här också. 
 
Idag då? Måndag, har precis kommit hem efter en skoldag till som slutade vid två och nu sitter jag hemma i soffan. Hade precis tänkt kolla bussarna innan det slog mig att fasen, jag kanske ska ta en springtur TILL stallet? Jo men orkar jag om en halvtimme tar jag och joggar upp till stallet, vilket är några kilometer faktiskt. Ska rida Hassan, lugnt efter jobbiga pass i helgen. Förmodligen blir det en tur ut i skogen, men lugnt iallafall. Beroende på vilken tid jag är hemma kanske jag hinner ner och kika på våran fotbollsträning också, jag spelar ju inte just nu men kolla kan man ju alltid göra, det beror på hur mycket tiden räcker till. Och såklart ska jag kolla på Sverige-Österrike EM kval matchen ikväll. Heja Sverige!
 
Två härliga bilder på biffen i helgen.
 
 

Kommentarer
Postat av: På Fyra Hovar - Matilda

Vilken snygging! :)

2014-09-08 @ 15:35:55
URL: http://pafyrahovar.se
Postat av: Jolin Berg

Snygg ponny!:)

2014-09-08 @ 15:47:14
URL: http://sluhusdjursagronom.blogg.se/
Postat av: Caroline

Galet snygg häst du har!

2014-09-08 @ 19:42:22
URL: http://turbosuit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0