Hello you

Hej älskade ni! 
Jag har under dom senaste dagarna haft något otroligt mycket att göra och väldigt mycket plugg som måste göras på kvällarna och det måste ju tyvärr, gå före bloggen.
Hoppas det blir mycket lugnare nästa vecka så jag kan hålla igång bloggen lite bättre. Nu är det iallafall fredag, jag sitter i bussen just nu och är påväg till skolan. Ska beta av en skoldag, åka direkt till stallet efter det, fixa stallet och ta en promenad med Hassan innan jag ska hem och åka vidare ner till vår hemmaplan för att heja på när mitt lag spelar match och sedan lite god mat ikväll. En super härlig fredag i mina ögon. Jag uppdaterar er mer ikväll då jag inte har några tidsinställda tills idag, men ikväll, be here. Puss! 

Två in action bilder från den mysiga uteritten i onsdags med Louise. 




Kommentarer
Postat av: Thea Martinsson - Satsande hobbyryttare

Hej! Vilken fin blogg du har, hoppas du får en bra måndag :)

2014-09-15 @ 12:13:15
URL: http://theresemartinsson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0