got to love life like hell

Godmorgon bloggläsare, godmorgon världen - godmorgon tisdag ♥
 
Idag känner jag mig mer än trött, ni vet sådär så att ögonenlocken hänger och man inte orkar fixa iordning sig något fint, men skam den som ger sig trots allt, fick jag ändå en bra start på dagen då jag tagit mig en god smoothie och gjort mig iordning och redo för ännu en tisdag. 
Efter en lång och tråkig skoldag tar jag bussen ut direkt till stallet igen, pussa på lillen i massor, fixa iordning stallet och sedan rida. Har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska göra eller hur han ska ridas, men det återstår att se lite senare.
 
Sedan drar jag mig hemåt, sätter mig ner med något vardagslyx som en varmchoklad och pluggar resterande kvällen i kombo med att skriva lite blogginlägg och läsa min favvo-bloggar också, of course. 
En väldigt lugn men otroligt skön tisdag med få planer vilket kan vara väldigt skönt ibland. Att slippa massa stress och träningar hit och dit. 
Precis en sådan dag som man får chans att varva ner lite och samla krafter. 
Just idag känner jag bara "got to love life like hell" typ, och det är det jag gör, älskar livet och dess möjligheter. Gash vad underbart det är att ens få leva, remember that. 
Ha en galet bra tisdag favorit readers!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0