Den här veckans planer är O S L A G B A R A

 
Godmorgon bloggers and readers ♥
Är det inte galet härligt med en ny vecka? Iallafall för mig, som har sådana oslagbara planer så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Idag ska stallet fixas och fotbollsträning ikväll, imorgon är det hoppträning för Emelie, på onsdag slutar jag tidigt i skolan och på kvällen ska jag och mitt fotbollslag till Göteborg till gamla Ullevi och kolla på Sverige-Skottland EM kval, live, på torsdag är det dressyrträning för Emelie, på fredag är jag ledig från skolan och hela helgen ska jag på fotbollscup i Emtunga, S Å  T A G G A D ! ! ! 
 
Har även som pricken över i:et inte alls mycket läxor den här veckan och det är himla skönt när jag har så mycket planer som jag har. Men nu ska jag försöka att inte ta allting i förväg och fokusera på idag, måndag. Okej, skola till tre först och främst, efter det träning och på kvällen ska jag skritta ut Hassan. Mina planer idag är det, lugna och bra för att kicka igång den här veckan. 
Ska försöka blogga en del också så jag kan få hålla bloggen uppdaterad ordentligt för en gångs skull.
Klockan blev alldeles för mycket nu och jag måste hoppa på bussen till skolan snart, därför hörs vi mer under dagen med två tidsinställda och även några live-inlägg, såklart. Puss på er, hoppas ni mår lika bra som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0