Första torsdagen i September

Tänk hur trött man faktiskt kan vara på en skala ett till tio? Jag ligger nog högst upp på skalan om inte ännu lite högre för jag är så galet trött nu, men vad fasen? Livet rullar och man får göra det bästa utav det, i alla lägen, eller hur. 
 
Iallafall, torsdag idag då! Kände mig riktigt risig när jag vaknade imorse, ont i halsen och himla ont i huvudet och förkyld på det, så jag valde faktiskt att stanna hemma idag från skolan idag. Så en stund framöver ska jag plugga lite, kolla på serier och mysa ner mig med en b&j för halsen. Jag känner mig redan bättre och är det bra ikväll ska jag även bege mig ut till stallet och ladda om för dressyrträningen vid halv fem. Är himla taggad för den faktiskt då det gick super förra dressyrpasset och vi ska rida program, så jag hoppas han sköter sig och är på ett bra humör, det underlättar oftast väldigt mycket för den lilla herren. Efter träningen ska jag PLUGGA. Har massor med läxor som jag inte börjat kolla på som ska in imorgon, men denna veckan har vart seg och jag har verkligen inte orkat. Men idag måste jag ta tag i plugget och göra klart alla läxor. 
Inte mycket mer än så, annars får det bli soffan med datorn i knät och ladda inför fredag imorgon, gaash vad skönt det ska bli alltså. 
Trots min förkylning, mitt huvud som sprängs och halsen som värker är jag alive och då är det bara att jobba på tills krafterna lyser rött. Let`s have a great thursday anyway, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0