Welcome tuesday

Nu sitter jag i skolan och har precis genomfört första nationella NO provet vilket kändes helt okej ändå, har ett till idag om ungefär en halvtimme och labb på torsdag. Imorse var en sån morgon jag var trött på allt, skola, behöva gå upp tidigt och att behöva sminka mig och göra mig fin så jag slängde på mig ett par mys brallor och en go munktröja utan smink, skönt skönt. Nu är jag glad & taggad igen trots att allt bara är grått och kallt ute och ösregn - välkommen till Sverige.. 
Har en lång dag i skolan tyvärr men efter att det gått en stund känns det hyfsat okej ändå. Vill bara hem och i stallkläderna och mysa en lång stund med Hassan! Efter skolan ska jag dra mig direkt ut till stallet och jag tänkte rida Hassan lite lugnt dressyr barbacka i ridhuset och ett mysigt fleecetäcke på! Ååh, nu längtar jag hem till stallet. Ska genomföra denna dagen & hoppas på att den går fort. 

Ha en bra dag, trots att det kan tråkigt med regn och grått. Ni är bäst 
Mitt fina hjärta får stå för bilden, K Ä R L E K ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0