Uppe, levande och redo för tisdag

Godmorgon fina tisdag!  Hur har ni sovit inatt? Frågar man mig sov jag verkligen riktigt skönt och sov varenda liten minut tills klockan ringde, då vart jag mindre glad och snoozade i en halv timme men nu sitter jag uppe, levande och klar och ska strax dra mig till skolan. Har en hyfsat okej skoldag framför mig, ska dock beta av årets sista matte prov nu på morgonen men jag känner mig delvis säker på det mesta. Ikväll är det äntligen hoppträning igen, har inte hopptränat ordentligt på en månad nu och det här är även sista träningen innan uppehållet för sommaren. Är riktigt taggad och kommer rida ordentligt, sedan får vi se vilket humör han är på. Det ända vi kan göra är att göra vårat bästa, trots om han stannar eller tittar på hindren. Kul ska det bli i vilket fall som helst! 
 
Mer planer än så har jag inte, slutar vid tre i skolan och sex börjar träningen, därefter är jag säkert hemma runt åtta och då har jag inga mer planer. Skönt! Nu ska jag bara slänga på lite smink och sedan trampa iväg till skolan, ha en härlig tisdag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0