Sverige leverar

Idag har sverige levererat förmodligen den varmaste dagen hittills med uppåt 31 grader som mest och det lär ju uppskattas av många, i mina ögon är det så otroligt underbart. Hörde jag sommar?  
Har precis kommit hem från en hel dag med friidrotts tävlingar och kval hit och dit till komunmästerskapet i friidrott, jag hade turen på min sida och kom fyra i både kula och längdhopp och alltså vidare till komunmästerskapet, väldigt roligt må jag säga att faktiskt gå vidare då det egentligen bara varit hästar och fotboll som stått i huvudet på mig. Kulkul och dessutom när det bara var fruktansvärt skönt väder, massa glada människor och en härlig stämning hela dagen, grattis också till alla andra, grymma! 
 
Idag får Hassan vila, han reds hyfsat hårt igår så han dör nog inte direkt av att få gå ute i mini-sommar hagen hela eftermiddagen och kvällen i det här vädret. Hur trött jag än är i ben, armar och i hela kroppen har jag ändå en och en halv timmes fotbollsträning ikväll, är inte ultra mega taggad då jag känner mig ganska utsliten men vad fasen, kötta! 
Fram tills halv sex ungefär ska jag ta med mig en filt ut, lägga mig på altanen i bikni och sola med en smoothie i handen, låter som en bra plan i mina ögon ♥ 

Hoppas ni får en fruktansvärt bra fortsatt dag och hörrni, hoppas ni lever ett jäkla bra liv, om något gör er ledsna, arga och besvikna så stoppa det bakom er, nu levererar vi en härlig stämning i hela sverige, både i bloggvärlden och utanför. 
Han jag lever för, min fina fina prins.. 

Kommentarer
Postat av: Agnes Bjurek

Åh, så fin bild!

2014-05-22 @ 15:32:22
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/
Postat av: Anja

Hejsan!
Jag tänkte bara säga att jag har en bloggtävling på min blogg där Du har chansen att vinna ett valfritt tagelarmband med tagel från din favorithäst! Det finns många fina modeller att välja mellan, och om du inte vill vinna ett tagelarmband till dig själv så är det en perfekt present till någon annan!
Ta chansen, tre superenkla steg!
Hoppas Du vill vara med! :)
Länk till tävlingen: http://castarha.wordpress.com/2014/05/24/nya-tavlingsregler/

2014-05-26 @ 17:34:32
URL: http://castarha.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0