Situationen för bloggen just nu..

Statistiken ligger i bott, jag har noll tid och noll motivation eller inspiration till inlägg eller till bloggen över huvud taget. Har sjukt mycket att göra nu med både skolan, stallet och fotbollen och det är verkligen super svårt att klämma in allt på en dag, gör jag det, så stressar jag som en tok. 
Det är snart sommarlov, snart två månaders sommarlov med dagar att göra vad jag vill. Det kommer bli så sjukt underbart och jag kommer förmodligen ha massor mer tid över till bloggen. 
 
Ni får helt enkelt stå ut med min dåliga uppdatering, så kommer det inlägg när det kommer. Lägger jag in sju inlägg en dag och nästa inga inlägg alls så får det vara så. Jag har helt enkelt andra saker att prioritera just nu än bloggen, tyvärr. Vill känna mig nöjd med mina slutbetyg jag får för sexan dagen på skolavslutning och då behövs plugg, har massa planerat med Hassan och han rids sex dagar i veckan. Utöver det lirar jag fotboll nästan alltid fyra dagar i veckan. 
 
Stå ut nu det sista innan sommarlovet med lite seg uppdatering, så äger vi sommaren 2014. Ha det bra så hörs vi när vi hörs helt enkelt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0