Min halv roliga måndag

Hello friends! ♥ Har smaskat upp min sista macka och stängt igen matteboken, har ett prov tills imorgon men jag kände mig faktiskt väldigt säker på det vi har prov på så jag stängde igen boken efter bara tio minuter. De sista minutrarna fram tills halv elva tänkte jag kolla lite bloggar och skriva ett inlägg tills imorgon innan jag kryper i säng vid kvart i. 
 
Men till min måndag, först gick jag en helt okej skoldag fram tills halv tre innan jag gav mig hemåt, påvägen hem svängde jag in på Ica och köpte en isglass + en liten hallonsoda. La mig på en filt på gräsmattan och solade en stund. Tränade från halv sex till sju och drog mig sedan ut mot stallet. Tänkte rida ett pass på herr ponnyn på gräsbanan i det höga gräset med blommor men efter några dagar utan motion var han galen. Han bara sprang och sprang, hoppade, skuttade och gjorde flera glädjeskutt. Sprang fort som en vessla och det tog mig ett tag innan jag fick stopp, det funkade inte att rida helt enkelt, energin var för stor. Fick släppa lös honom och då fick han springa av sig flera varv, det tog bort lite energi iallafall. Det var otroligt mycket knott och han var galen dom, tycker så fruktansvärt synd om honom och han är väldigt känslig, så det förstörde också en del. Spolade av en ponny dränkt i svett och gav honom lite mat innan vi drog oss hemåt. 
Somsagt, ska kolla lite saker och sedan sova så vi hörs helt enkelt mer imorgon förmodligen, puss på er. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0