Jump globus bocaj

Har det senaste kollat in i mina ögon, världens absolut snyggaste ridstövlar. Fick syn på dom på Göteborg horseshow och sedan har jag varit bokstavligtalat död för dom. Det är ett par jump globus bocaj ridstövlar, dom finns bland annat på www.jumpinn.se och där kan man även måttbeställa dom. 
Jag har faktiskt funderat på att på riktigt köpa dessa när jag får pengar, har redan runt ett tusen och sedan hoppas jag kunna fjäska resten med mamma och pappas. Finns lite olika modeller men jag tycker att dom flesta är riktigt snygga. Totally IN love ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

åh. dom är verkligen din stil! (trodde redan du hade sånna haha) skulle sitta supersnyggt på dig :D

2014-05-28 @ 18:13:40
URL: http://ponnyvalack.blogg.se
Postat av: Jonna

åh. dom är verkligen din stil! (trodde redan du hade sånna haha) skulle sitta supersnyggt på dig :D

2014-05-28 @ 18:13:40
URL: http://ponnyvalack.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag har haft ett par såna och de är verkligen jättesköna! Dock så uppmanar jag dig att köpa ett par som verkligen inte är för långa eller så, för de har väldigt lätt att åka ner och "korva" sig nere vid hälen och det är lätt att de förblir sånna. Så tänk på det så du inte blir missnöjd :)

2014-05-28 @ 20:34:25
Postat av: Anonym

Jag har haft ett par såna och de är verkligen jättesköna! Dock så uppmanar jag dig att köpa ett par som verkligen inte är för långa eller så, för de har väldigt lätt att åka ner och "korva" sig nere vid hälen och det är lätt att de förblir sånna. Så tänk på det så du inte blir missnöjd :)

2014-05-28 @ 20:34:25
Postat av: Olivia

Hihihih mamma har sånna så kommer få de när jag har växt i dem :D <33

2014-05-28 @ 21:40:16
URL: http://faza.blogg.se
Postat av: Sanna Bäckström

Åh älskar också dessa stövlar, testat på en stund och verkade så sköna, hört att kvalitén inte är den bästa men snygga är dom! <3

Tack för allt pepp Julia, du ÄGER <3

2014-05-28 @ 22:36:13
URL: http://sannabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0