I solen med musik och bloggning

DPrecis som i rubriken så sitter jag nu på en filt i gräset i shorts och linne i solen och solar, bloggar och lyssnar på grym musik bredvid mig och en glass i handen. Man känner verkligen hur sommaren har kommit! 
Om några få minuter ska jag dra mig in och byta om till fotbollskläder innan det är dags för fotbollsträning vid halv sex i värmen, är taggad på att träna men samtidigt inte, det är ju så fruktansvärt varmt vilket gör det hela mycket jobbigare. 
Ikväll ska även min prins ridas, han reds inte mer än tre dagar förra veckan så det fick bli en liten mini semester då dom kom ut i sommar hagen förra veckan. Den här veckan ska vi jobba och svettas, motion varje dag förutom en vila. Idag ska jag bara rida igenom honom lite inför hoppträningen imorgon, vill helst inte ha en för tickande bomb som inte går att hantera nu när han smått vilat så vi ska bara få bort lite energi ur honom tills imorgon, inget sten hårt pass. 
 
Den här veckan är helt sjukt underbar, vi går bara två ynka dagar. Idag och imorgon, på onsdag har vi komumästerskapet i friidrott jag berättade om, finalerna, vilket bara är kul. Torsdag och fredag är vi lediga + helgen, hur härligt? Nästa vecka går vi bara måndag, tisdag och onsdag och är lediga torsdag och fredag igen, efter det går vi ut. Det ska bli så jädra härligt att få snygga upp sig, ta på sig en fin sommarklänning och tacka av skolan för två månader. Det finns inget som får mig att må bättre än att veta det. Dessutom är lektionerna galet chill dom två sista veckorna, ni hör ju ♥
 
Nu ska jag ta tag i den här jäkla bloggningen, det är för fasen snart sommar och jag är mer än glad på allt, perfekt blogg humör. Nu ska jag hoppa i fotbollskläderna och genomföra en träning och ett ridpass på mitt hjärta, jo men vi kör - ha en jäkla bra kväll vänner!
 
Inte helt fel va? ↓↓↓ Live i min situation just nu.
 

Kommentarer
Postat av: sonny

Hej fin blogg, kolla gära min blogg
www.SonnyA.blogg.se

2014-05-26 @ 21:02:54
URL: http://sonnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0