Godmorgon härliga söndag

Godmorgon fina läsare ♥ Idag är det söndag, jag vaknade med ett leende på läpparna av solen som strålade in genom fönstret, hur underbart? Känner mig så glad just nu, riktigt high on life. Mina planer för idag är ganska lugna, men härliga i mina ögon. Om bara några minuter kommer mamma och hämtar upp mig så åker vi in till Överby för en hel förmiddag med shopping och allt fix till skolavslutningen och till min storebrors student, vi ska även käka en god lunch där och möta upp min bästa vän och hennes mamma - wonderful!! 
Ikväll ska Hassan ridas, förmodligen blir det väldigt lugnt då vi red såpass hårt igår, men han ska få röra på sig iallafall på något sätt, uteritt eller tömkörning lutar det mot. 
 
Även fast det är söndag och skola imorgon ska jag försöka att skippa söndagsångesten, allting blir så mycket roligare då. Hoppas ni får en super söndag, så hörs vi lite senare!
 
Han kan om han vill, snyggis ponnyn. 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Superfin blogg! :D

Hur länge har du bloggat?

2014-05-19 @ 17:49:05
URL: http://www.jonnavaarala.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0