Glad, livsglad och förbannat lycklig

Har nog aldrig vaknat såhär glad, såhär taggad på livet och aldrig varit så livsglad som jag är nu. För det är så nu, för mig är allting helt perfekt. Om man får lov att skryta lite här i världen.. jag är så fruktansvärt lycklig. Punkt. 
Inte nog med att det är onsdag som jag älskar så är det bara tre skoldagar kvar någonsin av sexan vilket känns sjukt, det har gått så otroligt fort. Snart snart står vi där, alla i fina sommarklänningar och kramar hejdå för ett två månaders långt lov och ledighet - sommar!!!
 
Men iallafall, onsdag, härligt väder och friidrotts mästerskapet går sin final idag. Jag har gått vidare i två grenar, vilket var kula och längdhopp så idag ska jag och några kompisar representera våran skola i mästerskapen, vi får bara hålla tummarna för att det går bra. Men det är så härlig stämning, alla är så glada och friidrottsdagen är bara hel grym. Egen god mat och fika med alla som hejar på varandra, power kallas det. 
Idag ska Hassan få gå ute länge i hagen i det fina vädret och bara vara, ikväll ska jag även ta en härlig skritt tur ut i skogen efter gårdagens grymma hoppträning för att få sträcka på sig, bara jag och han, mys ♥
Jag bara är in love med bilden, den är från förra sommaren och så himla härlig, inte nog med det ser han så himla stor och ståtlig ut - jag äger min dröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0