Ett sent dagens planer inlägg

Hej på er! Jag kände att det inte passade så bra att säga godmorgon nu när klockan är snart halv ett så vi kör på ett vanligt hej istället. Hela tiden sedan jag vaknade vid tio har jag suttit och pillat lite med datorn, läst bloggar, skrivit inlägg och kollat igenom lite bilder. Klockan är halv ett och solen skiner ute och jag ligger fortfarande i sängen under täcket med pyjamas så när jag har skrivit klart det här inlägget ska jag ta tag i mig och göra mig iordning och iallafall gå ut en stund i det fina vädret. 
Klockan tre är det samling inför dagens match med fotbollen, idag är det mot Lidköping och jag är riktigt taggad faktiskt. Nu har serien dragit igång och jag är super taggad på det också, hästar och fotboll - livet. 
I eftermiddag efter det ska Hassan ridas, jag har skrivit uteritt på schemat men jag vet inte om jag kör och rider igenom honom ett ordentligt dressyrpass så han får svettas rejält, kan behövas ibland. Vi får se om han har turen att få mysa i skogen eller få svettas på ett genom körar dressyr pass. Har inte riktigt bestämt mig än! 
Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt och ladda inför kommande vecka, kika igenom schemat i skolan och kolla upp läxorna inför den här veckan. 
 
Som ni säkert också märkt har bloggen fått sig en rejäl uppfräschning med en helt ny bloggdesign som passar bra till både våren och sommaren, jätte fint i mina ögon. Vad tycker ni läsare? 
Se till att ha en riktigt skön söndag nu och lyxa till det ordentligt, det förtjänar ni alla. Tack också för alla fina kommentarer och statistiken, ni äger ♥
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tycker designen är hur stilren som helst! :)

2014-05-04 @ 13:27:39
URL: http://camillas.forme.se
Postat av: Sanna Bäckström

Såååå fin! :D

2014-05-04 @ 13:41:06
URL: http://sannabackstrom.se
Postat av: Kajza

Jättefint!!

2014-05-04 @ 14:27:19
URL: http://kajza.horseworld.se
Postat av: sonny

Ställ frågor i våran Frågepodd
www.SonnyA.blogg.se

2014-05-05 @ 21:27:26
URL: http://sonnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0