Dag 9 - En bild på mitt favoritställe

Har ingen riktig bild på hela vårat stall med ridhus, paddock, gräsbanan, hagarna och allt som finns då bilderna på vår hemsida är copyrightade och därför får dom inte användas utanför hemsidan så det får bli Hassan som får stå för bilden "mitt favorit ställe" 
 
Man skymtar ju lite av stallet i bakgrunden iallafall. Stallet är i varje fall det bästa stället som finns, jag känner mig så lugn och avslappnad där och släpper verkligen alla tankar och oroar mig aldrig. Det är bara perfekt - skulle lätt kunna spendera varje sekund av dessa 24 timmar på ett dygn där. Speciellt på Laxgården där Hassan står, en underbar anläggning ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh ni verkar ha så jäkla härlig stämning och riktigt fint också <3

2014-05-07 @ 14:40:19
URL: http://theli.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0