Allmänt snack

Hej på er! Jag har precis satt mig ner i soffan och öppnat datorn för lite plugg samt en stund av att kolla lite bloggar och facebook. Ska bara fixa klart en engelska uppgift sen är veckans plugg klart, otroligt skönt om jag får säga det. Snart ska jag ta mig lite och äta och sen drar jag och pappa ner till fotbolls träningen, har dock skadat mig och sträckt mitt baklår vilket gör att jag har träningsförbud, ville helst slå pappa när han sa det men jag vill inte riskera att varken kunna gå eller rida på ett halv år för att jag vill spela när jag har skadat mig, nej då hoppar jag hellre det. Ska dock kika på dom andra! 
Ikväll ska jag rida Hassan också, förmodligen får det bli lite markarbete i paddocken med bommar och små hinder, lydnad och gymnastik helt enkelt. 
 
Jag ska försöka prioritera bort onödiga saker och lägga mer tid på allt annat, bland annat, bloggen. Tycker det är otroligt tråkigt att se alla fina kommentarer och när ni länkar mig och pushar mig men ändå står bloggen bara tom, sedan tycker jag det är såpass kul så jag hoppas jag hinner uppdatera bloggen nu igen, saknar det faktiskt riktigt mycket när jag inte gör det. Ska bara knåpa ihop lite inspiration och få motivationen på topp, sedan är vi förhoppningsvis tillbaka på samma spår igen. 
 
Fortsätt kika in här så ska jag sakta men säkert dra igång bloggen igen ♥

Kommentarer
Postat av: Agnes Bjurek

Åh, vilken fin bild!

2014-05-15 @ 16:11:58
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0