10 sanningar om mig och Hassan

Jag dricker inte mjölk och har inte gjort på flera år, är inte allergisk eller något sådant men jag tycker bara det är fruktansvärt äckligt..
 
Hassan har stått på Örnsköldsviks Ridskola..
 
Jag rider inprincip aldrig med bett längre och jag är helt annorlunda i mitt ridsätt och det är allt tack vare Den HÄR bloggen..
 
Hassan tar upp mulen och pussar en så fort man hämtar något godis, fast jag inte ber honom om det alltid haha, söten..

Jag har en vit iPhone5s..
 
Hassan blir galen i snön, han brukar alltid kasta av mig första gången vi rider i snön när den kommit, av glädje..

Jag har ridit en ponny som anses vara "Sveriges bästa daartmoor ponny"vilket är ganska coolt va? Han heter Trollskogens Triumf, han var som min alldeles egna och jag tävlade han även.. mitt älskade hjärta, som jag saknar han.. ♥
 
Hassan har varit väldigt svår lastad, det tog säker tre timmar tills jag tränade bort det på egen hand och sa åt alla att gå där ifrån. Det ända som funkar är när jag och min pappa lastar honom, INGEN mer och INGA linor, spön eller metoder som att dra in honom. Mjuk övertalning, lätta ta, lätta ta. Det har gett resultat efter träning - nu lastas han på fem minuter!

Jag har säkert haft två dussin par bloggar på alla möjliga olika portaler, fy på det..
 
Hassan älskar kanelbulle, det är det bästa han vet och jag brukar alltid köpa en kanelbulle i cafet efter hoppträningarna. Dock hatar han knäckebröd vilket nästan alla hästar gillar? Konstig ponny var det här ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0