I`m back

Hej på er! Gissa vem som är tillbaka på PonnyPassion? Jo, jag! Jag har funderat en hel del kring bloggandet, haft en längre paus pågrund av att min motivation och inspiration varit noll på min gamla HorseWorld blogg, sedan buggade min blogg en hel del och vissa gånger gick det inte heller att ens komma in på den heller. Så nya tag, nya möjligheter HÄR! 
 
Allting rullar på väldigt bra, livet leker högt och jag mår toppen och även Hassan. Det går framåt i ridningen, Hassan och jag utvecklas för varje dag som går och vi har en hel del planer och roliga saker framför oss. Vi är två är ett tillsammans, med ett väldigt starkt band och jag älskar honom mer än allt annat på jordklotet. 
Skolan har en tuff period med alla nationella prov och allt plugg, det tär på krafterna rejält men jag kämpar och tänker inte ge upp, mina betyg är bra och så ska dom stanna. 
Igår fyllde jag även 13 år, hade en grym dag och nu är även jag tonåring. Fick massa fina presenter och det var underbart, tack allihopa som gjorde min födelsedag bra med alla fina texter och grattis, ni är bäst. Läsare, familj, vänner och alla andra ♥
 
Hur mycket jag än har att göra på 24h så är blogga något jag vill göra och hålla på med för att skriva om mig, mitt liv och min och Hassans resa tillsammans. Jag har inga höga förväntningar på bloggen, men jag vill bara ha roligt och få skriva om det jag vill. Kommer försöka hålla en regelbunden uppdatering, men vissa dagar blir det mer och vissa dagar mindre. Så är det! Men jag tycker vi kickar igång PonnyPassion igen istället direkt för att tjata så mycket. 
 
Let`s go! 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jaaa! Har längtat, kollat in varje dag nu. Och äntligen! Ny favvo blogg, check! <3

Svar: Åh tack <3 <3
julialinneaaxelsson.blogg.se

2014-03-31 @ 11:15:25
URL: http://oliviaas.horseworld.se
Postat av: Olivia

Kolla min blogg 15.00 Julia <3

Svar: Absolut <3
julialinneaaxelsson.blogg.se

2014-03-31 @ 11:22:34
URL: http://oliviaas.horseworld.se
Postat av: Jonna

Heja dig, du är så bra! :D

2014-03-31 @ 18:09:20
URL: http://ponnyvalack.blogg.se
Postat av: Wilma

Lycka till med nya bloggen nu Julia! Eller nya och nya, men nystarten då! Du förstår! Kör hårt! :D

2014-03-31 @ 19:22:58
URL: http://wilmafur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0