Tråkigt nog tas bloggpaus

För att ni ska slippa gå in här och kolla efter inlägg varje dag så kan jag istället bara erkänna att jag får ta en bloggpaus nu. Jag har ingen dator, snart är det midsommar och då ska jag bort och om två veckor ska jag iväg en hel vecka på ridläger med Hassan. Jag lovar att så fort jag får min dator tillbaka så ska jag börja blogga igen men tills dess får ni stå ut. Vänta några vekor så lovar jag er en grym ny start snart igen. Därför får jag här och nu ta en bloggpaus, v hörs när vi hörs, förhoppningsvis snart i alla fall. Sålänge finns jag annars på instagram @julialinneaaxelsson där jag uppdaterar vardagligen nästan varje dag på mig, Hassan och mitt liv. Jag är privat men jag accepterar alla, har bara på privat pågrund av alla äckliga äldre människor där ute som inte är ute efter det ni är, få hänga med i mitt liv.
 
Lite bilder från den senaste tiden i mitt liv!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

sv: Tack <3
Vi kollade i Grästorp :D

Du anar inte hur mycket jag saknar att läsa din grymma blogg. ALLTID favoriten <3

Kram :*

2014-06-30 @ 12:35:40
URL: http://lovisamagnusson.webblogg.se/
Postat av: Lovisa Magnusson

sv:
Åh va grymt Julia! En riktigt klok dröm som jag hoppas går i uppfyllelse för dig och Hassan. Ni är ju så himla fina och det syns vilket otroligt starkt band ni har. All lycka till! Kram

2014-06-30 @ 12:37:42
URL: http://lovisamagnusson.webblogg.se/
Postat av: Fanny

Ibland behöver man en paus, fördelen är att du kanske får massa inspiration till bloggen under tiden.

Härliga bilder också! :)

2014-06-30 @ 13:07:09
URL: http://fawila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0