Hur det ligger till

Hej på er! Sitter just nu i soffan precis hem kommen från skolan och öppnat upp pappas gamla dator jag får blogga ifrån. Som ni kanske vet så har jag inte bloggat dom senaste dagarna och det är bara för att min dator tyvärr har gått sönder vilket såklart är väldigt surt nu när vi får sommar lov och jag ville ha upp bloggen igen då det tyvärr kan ta upp till tre veckor att laga den och få hem den igen, men bättre än inget i alla fall. Jag tycker att det är så fruktansvärt jobbigt att blogga bra inlägg från mobilen så ni får stå ut med uppdateringen nu någon vecka, hur tråkigt som helst men så är läget.
 
Hassan har i alla fall gått väldigt bra det senaste, vi börjar lossna och det rullar in framgångar, vilket känns väldigt skönt för oss båda. Dem senaste tre dagarna har han gått hårt så idag blir det förmodligen bara lite mys eller en promenad i samhället för att varva ner, är fruktansvärt nöjd med honom det senaste så det förtjänar han.
Ska även träna fotboll ikväll också!
Vi har redan ridhus, paddock och gräsbana med väldigt fina stall, hagar och vägar på vår anläggning samt bra tränare där Hassan står uppstallad men nu fick jag reda på att vi även precis kommer få en bank på gräsbanan och även ett vatten-ner hopp vilket kommer bli så otroligt kul, eftersom både jag och Hassan älskar fälttävlan är det kul att få hoppa lite fälttävlans liknande hemma också. Sedan har vi bara roligt och lugnt kvar i skolan. Livet är helt enkelt på topp och jag är väldigt lycklig och framför allt taggad på sommaren, mina planer är oslagbara. Fyfan vad skönt med sol, bad, ledighet och lycka i hela två månader.
Nu vet ni i alla fall hur läget ligger till och kommer vara, hoppas få tillbaka min dator snart så bloggen kan dra igång igen, tills dess, blir bloggen nog ganska tom om jag inte kikar in från mobilen och lånar pappas dator ibland. Ha det bra sålänge så hörs vi när vi hörs! ♥
 
Har en massa nya bilder från passet i lördags så kommer även lägga upp och visa dom också då jag har alla dom på mobilen.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nelly

Du skulle inte vilja börja blogga med någon igen? Jag tycker att du skriver bra inlägg och jag känner igen mig i ditt sätt att hantera hästar. Därför tror jag att vi skulle nå bloggeliten, eller iallafall ha väldigt roligt på vägen! Jag funderar på att börja blogga igen, men gärna med någon den här gången. Någon som skriver bra tänkvärda inlägg, någon som hanterar hästar likt mig, någon som du. Kram

Svar: Hej! Du får gärna kontakta mig på Facebook om du har det där jag heter Julia Axelsson, eller malil [email protected] så kan vi snacka lite mer! :)
Kram
julialinneaaxelsson.blogg.se

2014-06-03 @ 11:41:48
Postat av: Sanna Bäckström

Åh så glad för sin skull Julia, njut av sommaren nu! Du & Hassan är bäst! <3

2014-06-04 @ 17:38:23
URL: http://sannabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0