IM BACK IN BUSINESS, READY TO FIGHT FOR IT

Hej på er igen, mina älskade fina bloggläsare som förövrigt är sååå saknade.
 
Att få logga in här, mötas av alla era kommentar, en bra statistik och att få leverera bra inlägg till er och att få ta del av bloggvärlden är något jag vill göra varje dag, just för att jag tycker att det är så underbart roligt och en fantastisk upplevelse att få göra varje dag.
Jag hade hoppats på att få driva sommarens mest peppande blogg, att få blogga dagligen varje dag på sommaren och få klättra på listorna, tills min dator fullkomligt kraschade. Jag har varit utan dator sedan sommarlovet började nu, alltså 2,5 månad nu och ingen tillgång till att blogga, dagligen. Vilket såklart varit fruktansvärt tråkigt. 
 
Men ibland kan det också vara bra att få lägga bloggen åt sidan och leva sitt liv utan att vara bunden till en blogg, få tänka på annat samtidigt som man får samla kraft, power och inspiration till att kunna komma tillbaka, starkare än någonsin. För jag har aldrig haft så mycket inspiration i hjärnan som jag har nu och aldrig varit så taggad på att inta bloggvärlden efter alla olika pauser jag haft på mina respektive bloggar.
Men nu är det såhär att min dator äntligen är lagad och fit for fight att få känna mina fingrar över tangenterna för att få vara med bloggvärlden igen, i hopp om att nu äntligen kunna blogga som vanligt igen.
 
Jag har lagt upp en liten bloggplan inför den kommande tiden så att jag får ihop att driva den här bloggen på ett bra sätt, men samtidigt göra det bästa utav hösten. Skola, fotboll, blogg, vänner och sist men inte minst Hassan. 
 
Något utav det som jag vill ska förbättras och göras:
 
Mer åsikter och tankar. Skriva och uttrycka mig precis som jag känner, tycker och tänker och strunta i att andra tycker mina åsikter och tankar är fel..
 
Mer variation. Blanda allt mellan mobilinlägg, bildinlägg, åsiktsinlägg till min vardag, ridpass på Hassan och andra hästrelaterade inlägg samtidigt som jag skriver om min vardag, utan häst.
 
Bloggdagar och kvällar. Ha en-två blogg kvällar, eventuellt mitt på dagen, i veckan då jag sätter mig ner med musik i lurarna och låter fingrarna klingra över tangentbordet minst en timme och bara fokusera på att skriva inlägg, svara på era kommentarer och helt enkelt göra bloggen bättre och utveckla den.
 
Mer dagsfärska bilder. Mina bilder jag har lagt upp på bloggen det senaste har varit nästintill ett år gamla, jag menar, jag lever fortfarande på ett års gamla bilder. Det måste bli ändring på, nu. Jag ska ladda min kamera och låta den ta många bilder fram över, som jag sedan kan samma dag dela med mig på bloggen. Ja, mer av dagsfärska bilder från här och nu, liksom.
 
DRIVA EN BÄTTRE BLOGG HELT ENKELT.
 
Jag har fått en helt ny design och header och jag är jättenöjd, designen är gjord av min fina vän Lina Ericson Stahlin och headern är gjord av fina Linnea.
 
Det här var bara några punkter jag tänker fokusera på, det finns såklart mer och jag hoppas detta kommer fungera.
Nu kickar vi igång PonnyPassion och jag är redo att inta bloggvärlden, jag är fit for fight igen för vet ni vad - IM BACK IN BUSINESS! NU KÖR VI ♥
 Jag, Hassan, glada, lyckliga som även visar vår grymma sponsor K9 horse - allt i ett.

Kommentarer
Postat av: sonny

Jaaa Gött :)

2014-08-18 @ 12:02:40
URL: http://sonnya.blogg.se
Postat av: Lovisa Magnusson

YES! Så grymt Julia! Saknat din underbara blogg såhääääär mycket. <3

2014-08-18 @ 12:49:14
URL: http://lovisamagnusson.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Åh vad kul att du börjar blogga igen, och vilken superfin ponny du har! :D

2014-08-18 @ 14:41:32
URL: http://freetrotters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0