tisdagtjugosjätteaugustitjugohundrafjorton

Idag är det bara jobbigt på morgonen, det är kallt och jag fryser både inne och ute och såklart är jag galet trött. Är så mycket tröttare idag än dom andra dagarna och igår la jag mig ändå tidigare, lyckat haha.
Hade tänk cykla men unnar mig själv och åker buss, får ha anledningen att jag är trött Idag, hehe. 
 
Ska sluta babbla och dra igång dagen, först ska en skoldag avklaras fram tills tre, med helt okej lektioner. Sedan åker jag hem och vänder innan stallet, ska rida ut Hassan en sväng utan krav. Alla gångarter men ändå inte mycket krav eller arbeta på formen. 
Mer ska jag inte göra ikväll, lägga mig tidigt och blogga. Men jag hoppas ni får en bra tisdag så ska jag försöka göra min så bra som möjligt också.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0