Svar del 2

Frågor av - Lovisa Magnusson.
 
Vad är det allra bästa med Hassan om du bara får välja EN grej? Den här frågan är såå himla svår, har fått den många gånger och jag vet verkligen inte. Men måste jag säga något, säger jag hans personlighet. 

Topp 10 bästa bloggarna enligt dig? Kommer ett inlägg på det!

Bästa mascaran? The telescopic mascara ifrån Loreal Paris, fasen vad bra den är!!

Vad tycker du om sådana som är väldigt utseendefixerade? Är ditt utseende viktigt för dig? Jag tycker man borde vara nöjd med sig själv och hur man ser ut, det ska inte behövas massor med smink och snygga kläder varje dag. Enligt mig är det SÅ mycket bättre att inte vara utseendefixerad alls, var dig själv och det löser det mesta. Jag tycker att min utseende är viktigt ja, jag vill ha lite smink och fina kläder och jag vill se bra ut, för att känna mig nöjd. Men jag kan också komma till skolan i mjukis byxor och håret i en bulle, liksom.

Vad gillar du mest med att blogga? Alla fina kommentarer och läsare, helt klart. Är man på botten kan ni läsare verkligen få upp en till toppen, ni är helgrymma!

Hur många inlägg tycker du ska publiceras på en dag? Det beror lite på. Jag brukar publicera runt fyra-fem inlägg, hade självklart velat uppdatera ett inlägg extra eller sådär men jag tycker min uppdatering håller nu. Vissa dagar mindre, vissa dagar mer!

Favorit inlägg att skriva? Åsikter och om kärlek, band och respekt till hästarna!

Vad tycker du om din skola? Hur är klimatet? Trivs du? Jag bokstavligtalat, ÄLSKAR min skola. Den är väldigt frihetsrelaterad och man får göra mycket själv, vi får egna datorer och hemlagad mat samma dag. Klimatet är bra, inte mycket mobbning heller och lärare och elever är trevlig, det tycker jag är viktigt. Fridaskolorna är riktigt bra enligt mig och jag trivs super bra. För en gångsskull är det ibland kul att gå till skolan vilket det inte alls var på vår gamla skola.

Bästa vänner? Lina, Ebba och Alexandra i allra första hand, sedan även Tilda och Ella och några andra underbara tjejer, dom vet vilka dom är!

Roligaste minnet? Ingen blekaste aning, faktiskt!

Sämsta minnet? Förmodligen när jag ramlade och slog i huvudet i ett berg, skadade hela ansiktet och ramlade i vattnet, inte så kul.

Vad saknade du mest när du inte bloggade? Jag saknade att få sitta på kvällarna, skriva ut allt jag ville säga till er, skriva åsikter och skapa diskussioner. Få skryta om dom grymma passen med Hassan och gråta tillsammans med er över dom dåliga passen, allt sådant liksom.

Vad fick dig att dra igång bloggen igen? :D Att jag saknade det så mycket som jag skrev över, såg hur bra alla bloggar gick och jag blev bara helt plötsligt så sugen på bloggen och bloggvärlden igen. Nu är jag här för att stanna, BOOM!

Favorit affär? Hästrelaterat, hööks och Skara hästsport. Annars bikbok eller något sådant tror jag.



Kommentarer
Postat av: Lina Ericson Stahlin

Och du är min allra bästavän, love u <3

Svar: Kolla in bloggen vid halv fyra igen <3 loveu!!
julialinneaaxelsson.blogg.se

2014-08-30 @ 12:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0