Svar del 1

Frågor av - Sonny Andersson
.
Har du blivit liksom retad eller liksom kränkt någon gång? Nej, inte vad jag kan komma ihåg och aldrig mobbad heller vilket jag är väldigt tacksam för, men tycker så synd om dom som blivit det och ingen förtjänar det.

Varför har du inte Hassan och Fredman på samma ställe? För att Fredman inte är helt min och därför står han hos ägaren som står på pappret på honom och sedan är det väldigt dyrt där jag står med Hassan och det vore för dyrt att ha båda hästarna där, tyvärr.

Skulle du kunna ha bloggpartner? Asså en blogg du har gemensamt med någon annan? Just i nuläget vet jag inte. Det måste kännas 100% rätt om det ska gå och jag vill ha mycket information om person jag skulle blogga med. Men heter man Lina Ericson Stahlin så ingen tvekan om att jag skulle kunna ha det. Saknar våran bloggtid tillsammans väldigt mycket!

Tycker du om att matcha dina outfits? Ja, jag tycker det är superkul att matcha, men inte något dödsviktigt. Men jag matchar nästan alltid mina outfits med någonting. Jag känner mig bättre på att rida när jag får matcha och känna sig lite snygg, men det är väll förmodligen något man bara inbillar sig. 

Hur gick det till när du valde att inte satsa så mycket med Hassan alltså att inte tävla och sådant? Efter en pay&jump som inte alls gick bra kände jag att det inte finns någonting vi kan ge på hoppbanan, vi hade inte ens kul då. Allt var bara press och det gick inte. Han fick vila från hoppningen och jag började kolla lite på hans gamla dressyrresultat, vi fick en av våra största framgångar någonsin i dressyren och jag testade att rida igenom ett program några gångar, han satte det. Jag fastnade mer för dressyren och vi utvecklades, där emellan hoppade jag inte alls mycket och en kväll bestämde jag mig för att lyssna på min bästavän, ville inte han hopptävla så ville han inte. Och där med ville inte jag heller längre. Dressyren gick ännu bättre och jag fick en tanke att testa satsa på dressyren, det är något utav mina bästa beslut och jag är så glad över att jag kan ta steget från någonting jag gillar att göra, hopptävla, och lyssna på den värdefullaste jag har, låta honom få bestämma och vi är glada båda två av vad vi gör nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0