sista dagen i augusti

 
 
Godmorgon favoriter 
Söndag idag och helgen har gått alldeles för fort, redan skola igen? Känner jag mest just nu. Och jag har gått ungefär två veckor i skolan och redan så trött på det, good work. 
 
Idag ska jag i vilket fall som helst ta vara på min lediga söndag och njuta. Om en stund ska jag och pappa åka in till Hööks, jag ska köpa mig ett par till ridbyxor, likadana som mina röda fast nu i en annan färg. Sedan ska jag även köpa ett par nya tömkörningslinor då mina är way för korta. Det är dagens prioriterade inköp men tänkte även kolla på ett par stigbygelskydd också. Behöver som ni hör lite nytt till Hassan nu och därför passade det bra en lite kall och små regnig söndag som denna.
I eftermiddag ska även stallet fixas och Hassan motioneras. Ska dock inte rida idag utan det får bli antingen tömkörning eller lite NH löst i ridhuset och bus.
 
Hoppas ni får en super söndag, ta hand om er själva eller unna er med en ben&jerry ikväll, det ska iallafall jag göra med lite tända ljus och ansiktsmask. Livet är för kort för att vänta tills dagen efter, remember that. 
Puss på er godingar!!
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Låter som en härlig söndag! :D

2014-08-31 @ 19:13:33
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0