Min dag i bilder

 
 
Här är lite bilder jag klickat idag efter mycket pill med kameran så börjar bilderna bli bättre efter att ha läst igenom instruktionsboken några gånger. Det har blivit en hemma i soffan dag, lite stallfix för ponnyn och sedan tillbringade jag kvällen nere vid kanalen med kompisar och köpte lite glass. Ett bra avslut på ett bra sommarlov ♥
 
Föresten, ser ni lilla myshörnan i mitt rum? Soffan med massa fluffiga kuddar, ett fint bord och några doftljus med lite saker över. Är sååå himla nöjd över det och redan spenderat många timmar under en filt där, om ni vill kan jag göra ett inlägg om bara det.
Nu börjar klockan närma sig tio och jag ska försöka bestämma vad för kläder jag ska ha imorgon, ta en dusch och sedan krypa ner i sängen och försöka sova. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Minna

Gud vad fina bilder, vilken mysig hörna, vill ocksåååå! ;)
Ett inlägg om det vore superkul, vilket bra avslut på sommarlovet! :D

2014-08-19 @ 21:54:23
URL: http://minnadanielsson.webblogg.se
Postat av: linostahlino

Åååh vad fina bilder hjärtat!!😍

Svar: Åh tack baae!!! ♥
julialinneaaxelsson.blogg.se

2014-08-19 @ 22:07:33
Postat av: Johan

Snygg tavla i bakgrunden :)

Svar: Jo, visst är den! ;)
julialinneaaxelsson.blogg.se

2014-08-19 @ 22:19:09
Postat av: Isabel Håkansson

Åh vad mysigt! Äntligen börjar du blogga igen, och du har redan en trogen följare hihi (MEEE) Kram på dig vännen!

2014-08-20 @ 07:30:42
URL: http://isabelhakansson.se
Postat av: Elin Nilsson Walldén

Fina bilder! Vad har du för kamera? :)

2014-08-21 @ 15:32:24
URL: http://nilssonwallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0