Med datorn i knät igen är jag tillbaka, hello lovers

Hello lovers! Det blev många glada och positiva kommentarer på båda instagram, facebook och på bloggen över att jag är tillbaka och jag lovar er, jag är lika glada som ni verkar vara. Så himla underbart va? Det tycker jag i alla fall!
Ni har väll inte hört om Hassan på ett tag men han mår väldigt bra, han går som en klocka och vi börjat satsa på dressyren (kommer ett eget inlägg om det), det är väll ungefär det som har hänt.
 
Idag i vilket fall som helst red jag ut en runda med min fina vän Julia på en timme, var såå himla mysigt att få snacka ikapp och träffas igen, var ett tag sedan vi träffades så det var välbehövligt kan man säga och dessutom bättre med världens gladaste och piggaste ponny. Vi skrittade en hel del, lite trav och en del galopp på några gärden vilket är fullkomlig lycka att få rejsa i full fart över en äng i solen, på ponnyn man älskar mest och en av dom bättre vännerna, svårslaget alltså ;)
 
Hade även träning ikväll träning men tog inte lång tid innan jag fick krampanfall som kan visa sig vara bristningar i mina lårmuskler då dom inte var bra, har haft problem länge nu och tillslut kan dom gå av och brista och då är det gips och kryckor i sex månader och NO WAY att det får hända nu. Inte nu när jag och Hassan är i toppform och redo att fightas i dressyrvärlden i höst. Hoppas bara det var något som går över om en vecka!
 
Nu ska jag sluta babbla om mina problem, ta mig lite att äta och sedan sova. Måste försöka komma ikapp dom gamla rutinerna innan skolan börjar för annars kommer det bli alldeles för svårt att komma upp när klockan ringer halv sju på onsdag. Vi hörs imorgon helt enkelt, god natt på er ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0