Let`s kick it friday

Nu är det äntligen fredag och det är ju bara så himla skönt, behövs en helg för att smälta allting och att vrida dygnet tillbaks. Så på måndag, då, DÅ är jag fit for fight minsann.
 
Sitter i mina gosiga tofflor och tjocka tröja med lite frukost bredvid mig och tv:en på framför, ett perfekt tillfälle att blogga också, eller hur?
Ska snart dra mig till skolan och går 08.30 -14.30 idag, är helt okej och är galet taggad då vi får våran skoldator idag direkt vid halv nio, vilket är en macbook air så nästa blogginlägg skriver jag min mac ikväll, en perfekt bloggdator kommer det bli.
 
Hassan rids ut efter skolan, vet inte var än men en uteritt i alla gångarter, men lugn, sedan gårdagens dressyrträning.
Nu ska jag stänga av här, fixa iordning mig det sista och sedan trampa iväg till skolan.Godmorgon, föresten! Let`s kick it friday.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0