Kickar igång måndag & v.35

Godmorgon! Sovit gott? Det har jag, dom ytterst få timmarna jag sov inatt. La mig alldeles för sent för att gå upp så tidigt som jag gör. Nu är det ny vecka och jag känner mig redan utmattad, skolan tar död på mig alltså. Inte själva skolan, men att behöva gå upp tidigt, uuusch. 
 
Idag ska ska en ganska lång skoldag avklaras, 8.30 till 15.00, sedan ska jag försöka träna fotboll idag då mitt lår blivit bättre, jag ska även rida Hassan idag. Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra än, men det återstår att se ikväll. 
Nu måste jag stänga av så jag hinner till bussen utan att springa som en galning dit, två tidsinställda kommer lite senare och även ett par live, såklart. 
Ha en super måndag, så kickar vi igång denna veckan på bästa sätt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0