Höstkänslor en söndagmorgon i augusti

 
Får man inte galet mycket höstkänslor av bilden ovan? Känns precis som höst. Löv som faller från träden, marken är lite mörk, hästar går med täcke bakom och träden visar höst. Nu känner jag mig så taggad på hösten igen!! 
 
I vilket fall som helst, godmorgon. Söndag idag och mina planer är lugna, ska först och främst åka till stallet och både rida Hassan och fixa stallet. Idag har jag tänkt att rida lite dressyr, ska fortsätta på det vi jobbade på, på dressyrträningen i torsdags och fortsätta bearbeta problemen vi hittade. 
Har inte så mycket mer planerat idag faktiskt, ska åka och kolla på när mitt fotbollslag spelar match ikväll också om jag själv inte kan spela. Imellan det får det bli lite lugnt. Blogga. fota lite porträtt och ligga under en filt i soffan - en super regnig söndag som idag! 
 
Vill också tacka er för grym statistik, det gjorde så gott att ha en paus och komma tillbaka, starkare än någonsin. Nu ligger vi på en stadig tresiffrig statistik varje dag, fortsätt så och bloggen blir ÄNNU lite bättre!! Ni är bäst och vi blir bäst, tillsammans 

Kommentarer
Postat av: Nelly

Åh, så mysigt det ser ut! ^^

2014-08-24 @ 12:25:55
URL: http://justanothermortal.blogg.se/
Postat av: Lovisa Magnusson

Åh vilken otroligt mysig bild :D

2014-08-24 @ 18:25:22
URL: http://lovisamagnusson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0