Helg och livet leker

Sitter hemma i soffan med lite godis i en skål framför mig, myskläder på och datorn i knät, en fredagkväll och det är helg, så himla härligt! 
Har haft en väldigt lång vecka, mycket saker i skolan och långa dagar, träningar och matcher plus Hassan så jag känner mig lagom glad att få helg, sova ut och pusta ut framför allt och ladda inför nästa vecka. Jäääklar vad mycket jag har att göra nästa vecka, men nu ska jag bara fokusera på helg och att få trappa ner lite. 
 
Idag red jag Hassan efter skolan och jag måste bara säga att det var så himla mysigt, red ut med pappa gåendes bredvid. Blev en runda förbi järnvägen och på våran grusväg på säkert en mil och mycket fint runtomkring att kolla på, massor med galopp i full fart på vägarna och världens gladaste ponny, under hela ritten. Älskade ponny! Så härligt att få sitta på han jag älskar mest i full fart en fredagskväll 

Nu ska jag stänga av datorn och kolla på en film med pappa och mysa, utan en massa tänk på sociala medier, blogg och allt vad som har med det att göra, fastän att det är grymt roligt. Koppla av och äta godis, så vi hörs helt enkelt imorgon. Med bra uppdatering dessutom, kika in då igen!
En bild från idag, favoriten.
Livet leker right now, simple as that.
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Finaste ni :D <3

2014-08-29 @ 21:53:07
URL: http://lovisamagnusson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0