En söndag klockan 19.50

Heeej på er! 
Har precis landat i soffan med datorn i knät, tända ljus och min Lina i telefon och ska strax springa upp och hämta min ben&jerrie som väntar i frysen, hur härlig söndagskväll egentligen? Är faktiskt några utav dom första söndagarna jag inte har söndagsångest.. Men det kanske är för att jag har en så himla bra vecka framför mig nu!
 
Tidigare idag var jag på Torp och fick med mig en hel del saker hem, har gjort en slags haul-video som jag hoppas få upp idag, var iallafall riktigt nöjd med mina köp och dom var välbehövliga också för en gångs skull. 
Fick sedan ett sms av Hassans gamla fodervärd att dom var vägarna förbi Trollhättan och då kom dom förbi en sväng och kikade på när jag red och pussade på Hassan efter att inte sett honom på snart två år. Förstår verkligen att dom saknar honom, han är svår att inte sakna faktiskt.. 
 
Därför körde jag inte NH idag utan det fick bli lite lätt dressyr när dom skulle kolla också, han gick fint men lite trött och slängig med huvudet. Var ändå nöjd och passet gick okej, eller med andra ord bra. 
 
Håller också på att planera ett projekt som kommer bli av med två andra tjejer, är galet taggad på det och jag hoppas det går vägen till alla procent. Ni kanske blir lite trött på mig, men det här kommer bli riktigt kul. Avslöjar det när allt är spikat och klart vilket nog tar ett litet tag till. 
Ska fortsätta skriva lite inlägg och snacka med Lina nu, så hoppas jag ni haft en bra söndag och bra vecka. 
Godnatt några timmar i förväg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0