En perfekt lördag i mina ögon

Godmorgon darls! Har håret i två flätor, sitter under täcket, nyvaken och ska om bara en timme åka till Göteborg. Så nu ska jag försöka rappa på lite, slänga in det här blogginlägget och göra mig iordning.
 
Är galet taggad på Göteborg nu, har med mig en hel del pengar för att kunna shoppa ordentligt till hösten idag, jag får helt enkelt så hur många kronor det bli kvar när vi åker hem, haha. Ska försöka spara lite, om jag kan hålla mig då, vill säga. 
Hassan ska även motioneras på ett eller annat sätt ikväll när jag kommer hem. Vad jag ska göra med honom är oklart, men någon form av lugn motion iallafall. Och sedan såklart fixa stallet också, så jag har lite att göra idag. Men det är precis en sån här lördag som är perfekt i mina ögon. Shopping, friends, stallet. Kan det bli bättre? 
 
Om ni vill så uppdaterar jag er även lite lätt på tåget dit eller hem, live med oss, liksom. 
Som ni säkert märker är jag rätt sprallig och glad på livet just nu och det känns såhäär bra. Livsglad till max. 
Nu måste jag börja göra mig iordning så jag hinner med allting. Ha en underbar lördag, lovies 
 
 Jag och en storhäst på 22 år jag fick testa rida hos en kompis förra sommaren, fina häst! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0