En ny frågestund, såhär inför hösten!

Efter att bloggen dragit igång nu igen tänkte jag att det skulle passa perfekt med en frågestund såhär nu inför hösten och bloggen igen. 
Du kanske undrar något om Hassan? Eller varför inte om mig? Om jag har någon pojkvän? Ni kan fråga vad ni vill inprincip denna gången och jag ska svara väldigt, väldigt ärligt. Även på lite mer privat frågor om mitt liv, fast ändå inte för privat. Ni vet hur detta går till och jag behöver inte förklara för er, fråga på och jag kommer svara på alla nästintill era frågor denna gången. 
Passa på! ♥ 
 
 

Kommentarer
Postat av: sonny

Har du blivit liksom retad eller liksom kränkt någon gång?

Varför har du inte hassan och fredman på samma ställe?

Skulle du kunna ha bloggpartner? Asså en blogg du har gemensamt med någon annan?

Tycker du om att matcha dina outfits?

Hur gick det till när du valde att inte satsa så mycket med hassan alltså att inte tävla och sådant?

2014-08-24 @ 16:57:36
URL: http://sonnya.blogg.se
Postat av: Lovisa Magnusson

Vad är det allra bästa med Hassan om du bara får välja EN grej?
Topp 10 bästa bloggarna enligt dig?
Bästa mascaran?
Vad tycker du om sådana som är väldigt utseendefixerade? Är ditt utseende viktigt för dig?
Vad gillar du mest med att blogga?
Hur många inlägg tycker du ska publiceras på en dag?
Favorit inlägg att skriva?
Favorit inlägg att läsa?
Vad tycker du om din skola? Hur är klimatet? Trivs du?
Bästa vänner?
Roligaste minnet?
Sämsta minnet?
Vad var det som fick dig att dra igång bloggen igen? :D
Vad saknade du mest när du inte bloggade?
Favorit affär?
Favorit blogg?
Favorit plagg nu till hösten?
Favorit app på mobilen?
Favorit mat?
3 plagg du vill ha i din garderob och 3 plagg du aldrig skulle ha i din garderob?
Vad ser du mest fram emot hösten 2014?
Favorit årstid?
Kram

2014-08-24 @ 17:07:13
URL: http://lovisamagnusson.webblogg.se/
Postat av: Maja

Gud så fin!!
Ditt bästa hästminne 2014? :D

2014-08-24 @ 20:35:36
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0