En fredag man behöver få ha ibland

NU är filmen slut jag nyss tittat på med pappa, har nästan längtat lite efter att den skulle sluta så jag kunde få blogga lite innan jag ska släcka för dagen. Har haft en riktigt mysig kväll, tacos med familjen, lite godis och sedan film - det kallas fredagskväll de! 
Förut red jag även Hassan. Jag, pappa och Hassan gav oss ut i skogen i en och en halvtimme på bara långa tyglar, blev nästintill bara skritt, några galopper och travsträckor men mycket skritt. En väldigt pigg och glad ponny trots lite regn! 
Det är sådant man behöver få göra ibland för att slippa ridhus väggar eller paddock staket, att behöva jobba i form och med rygg och bakben och få släppa eventuella spänningar och pusta ut, för båda oss. 
Och även såklart lite pappa-dotter tid, vi snackade om det mesta och måste bara säga att han verkligen är något utav det värdefullaste jag har, pappsen 

Nu har jag snackat lite med mina kompisar också och jag tänkte börja med att säga att imorgon drar jag och tre kompisar till, till Göteborg för en hel dag med mest shopping och såklart fika inne i city. Hoppas få med mig lite hem iallafall då jag tycker att dom flesta affärerna har så snygga kläder nu för tiden, bara jag? 
Ska i vilket fall som helst bli väldigt roligt och behövligt. Imorgon vid tio på morgonen går tåget dit och vid sex på kvällen går det hem, så där under - shoppa holic! 
Nu ska jag försöka skriva ett inlägg eller två innan jag släcker för den här fredagen, så ses och hörs vi imorgon. 
Btw, väldigt kul att många gillat mitt senast inlägg kring den hysterin som har varit. Har diskuterat lite med folk som inte tycker som jag och lyssnat på andras åsikter och jag vill bara hälsa er alla att ni får tycka precis som ni vill. 
Med detta inlägget säger jag godnatt. PUSS!
 
Jomen ah, han gör mig rätt lycklig må jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0