Det smartaste på marknaden just nu

Jag som har en för kärlek till Hööks produkter blev ju lite lagom glad när dom började sälja rid-flugtäcken. Hur smart är det inte alltså? I och med att Hassan är så fruktansvärt känslig för flugor, bromsar, hästflugor och alla dessa förjäkliga kryp på sommaren och även eld flugorna på hösten. Sedan är täcket randigt också, och flugor dras ifrån randigt - super smart.
 
Det kostar dessutom bara 199 kr för ett helt täcke med avtagbar hals vilket jag tycker är ett väldigt bra pris faktiskt. 
Tog mig i kragen och drog mig in till Hööks och köpte det på direkten. Det fungerar super bra och jag är väldigt nöjd över mitt köp! Nu är dom tyvärr slut på marknaden då sommaren räknas att vara över.
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Supersmart! Jag köpte två stycken i Falsterbo som jag dock inte har testat ännu. Kul att höra att de funkar! :)

2014-08-19 @ 18:23:06
URL: http://pafyrahovar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0