Bland Göteborgs gator med shopping påsar i händerna

Rubriken till det här inlägget är ju bara så vi idag. Fyra galna tonåringar, bland Göteborgs alla gator och affärer med tusen shopping påsar i båda händer, det var så vi idag. BOOM! 
 
Har haft en himla bra dag i Göteborg idag, fått med mig en hel del saker hem och är så nöjd över allt jag köpte och för en gångs skull välbehövliga saker och inte bara köpte för att köpa, liksom. Så det känns bra trots att jag kom hem med en tom plånbok nu. 
Satte oss på tåget dit vid tio imorse och satte oss på samma tåg hem vid sju, så har inprincip gått hela dagen alla dessa timmar och mina ben är ju lagom trötta nu, vill jag allt påstå.
I vilket fall som helst är jag jättenöjd med mina köp och dagen blev väldigt lyckad med dessutom himla god mat. 
 
Tog ett senare tåg hem och var inte hemma föräns vid åtta och jag är super trött, så tydligen hade pappa fixat stallet idag åt mig och det var ju guldvärt. Så det betyder alltså att Hassan fick vila idag. vilket jag tror han inte har några problem alls ändå faktiskt ;)
Nu ska jag sätta mig framför soffan med pappa, äta lite godis och ta det lugnt resten av kvällen, sounds like a plan - vi hörs imorgon favvos, med ännu mer uppdatering!
 
 Några från idag, haha.
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Du måste visa vad du köpt :D <3

2014-08-24 @ 12:02:28
URL: http://lovisamagnusson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0