Back to school

Goodmorning favorites! Sitter just nu i soffan och försöker blogga och äta, medans klockan är sju på morgonen. Har inte vart uppe såhär tidigt på hela sommarlovet, så just nu vet jag själv inte om jag lever och är vaken eller skriver sovandes, haha.
 
Efter skolan ska Hassan ridas, idag ska han ridas igenom och jogga mycket, i ridhuset förhoppningsvis. Får se om jag slänger på dressyrsadeln och testar den igen, han markerade lite att den inte passade sist, utan padd, men nu har jag två paddar under så jag hoppas det går nu.
 
Nu måste jag pillra mig i från soffan och borsta tänderna, sedan ska jag trampa iväg för första gången till skolan på två månader. Ja ni, wish me luck!
Hoppas ni får en riktigt bra dag, oavsett om ni börjat skolan eller inte, eller i vilket fall som helst, gör den bra.
PUSS ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Theresia

Hoppas du får en jättebra dag i skolan!

2014-08-20 @ 09:45:06
URL: http://sandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0