10.32 en tisdag

Mitt hjärta smälter, underbara ponny ♥
Tog min mobil och knappade in alarmet på 08.30 igår kväll så imorse ringde klockan vid den tiden. Inte alls för att jag har något jag måste göra men jag är illa tvungen till att gå upp tidigt idag om jag överhuvudtaget ska vakna imorgon till skolan, hehe.
 
Nu har jag suttit och ätit lite, kollat lite bloggar och kommenterat och pillat lite med min kamera och inställningar, måste försöka hitta några bra inställningar att fota med då mina bilder bokstavligtalat suger som det är nu. Men nu är det dags att ta tag i bloggen för dagen lite, skriva lite inlägg och samla inspo, sounds like a good plan.
Vädret är såå tråkigt, kallt och regnigt idag men jag ska gosa ner mig under en filt, med datorn i knät och musik rullandes på spotify.
 
Hassan vilar idag, en välförtjänt vilodag efter otroligt bra pass det senaste. Annars har jag en hel del andra saker att göra. Ska åka in till banken och fixa mitt kort, stallet ska göras iordning, skolväskan ska packas, duscha, måla naglarna och lite sånt där girlstuff ikväll, en ta-hand-om-sig-själv kväll helt enkelt. Ska även hänga med in till Grästorp och kika på när mitt lag spelar, nu när inte jag kan spela. OCH blogga, såklart.
Ska ta och skriva lite inlägg som levereras till er lite senare, idag rullar en bra update!

Kommentarer
Postat av: natalie

Vilken fin blogg!

2014-08-19 @ 11:05:10
URL: http://makeupxo.blogg.se
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så söt :D

2014-08-19 @ 17:59:05
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0