WOW vilken dag

En riktigt lång ritt med Hassan, Julia och Tex fick det bli idag. Hassan var så himla himla pigg och taggad och det blev inte direkt bättre när jag red på det bettlösa, men glad var han för det. Vi red säkert i två timmar och galopperade nog flera kilometer sammanlagt. Vi red som vi sa ända bort till galoppbanan och rullade där fyra-fem varv. Hassan var GALEN där, jag fick inte stopp föräns vi skulle sluta. Han var så otroligt pigg och glad där, plutten. Massor med snack, mys och skratt blev det också i världens finaste väder, soligt och hela 20 grader - underbart. 
Efter den långa ritten var Hassan svettig från topp till tå, svampade av honom med lite kallare vatten och sedan släppte honom i våran trädgårdshage utan täcke så han fick äta lite. Det första han gjorde var såklart att rulla sig och var smutsig hela han igen, så jag fick borsta av honom och sedan fick han gå in och äta. Myspys ♥
 
Åt även jättegod mat hos farmor efter, lite trevlig påsk middag. Imorgon ska jag och pappa till underbart, hur härligt?!? Älskar verkligen Ullared och nu är det dags för en jäkla massa shopping, har faktiskt en hel del saker som jag behöver köpa, som är nödvändigt. Lite saker till mig själv och Hassan, det blir säkert bra. Ska sova nu och ladda batterierna inför en shopping dag imorgon, godnatt på er alihopa.

En massor med mobilbilder från dagen! 
 















Kommentarer
Postat av: sonny

Hassan är så fin :)

2014-04-19 @ 23:35:06
URL: http://sonnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0