Trött & less på skolan men ändå glad & taggad

Godmorgon härliga ni ♥

Tror aldrig någonsin jag varit såhär trött som jag var i morse eller såhär less på att gå upp tidigt efter ett lov med långa sovmornar. Nu känns det lite konstigt att kliva upp såhär tidigt och att skriva inlägg till er såpass tidigt. Men på något sätt ska det bli skönt med alla rutiner igen och inte sova bort dagarna, jo men det här blir nog bra. 
Idag går jag skola 8.30 - 15.00. Är säkert hemma runt fyra igen och då väntas en bunt med plugg som jag har, en massa saker ska in och det är lika bra att börja i tid. Ikväll åker jag ut till stallet och fixar iordning allting samt får lite kvalitétstid med mitt hjärta på fyra ben. Vet inte om jag låter honom promeneras och betas lite på ängen i det härliga vädret eller om jag rider/tömkör/longerar. Var ett bra tag sedan jag tömkörde honom eller longerade, har aldrig gjort det bettlöst så det kanske jag gör ikväll. Förhoppningsvis en ganska härlig dag trots allt, det ska bli mega fint väder idag & upp till 20 grader så jag hoppas väderrapporten stämmer, ännu mer värme och sol behövs!! Nu ska jag trampa iväg till skolan iallafall. 
Ha en bra första dag i skolan sedan lovet och ni som fortfarande är lediga - njuuuut. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0