Trampar iväg till stallet

Nu har jag precis kommit hem från skolan, var en helt okej dag faktiskt. Riktigt roligt att få krama alla vänner igen och lektionerna vart ganska bra, skönt. Nu tänkte jag ta på mig lite stallkläder och sedan trampa iväg till stallet, skönt att få spendera lite egen tid med min bästa vän på fyra ben. Tror han får longeras eller tömköras med hacket idag, han gick ju så fruktansvärt bra igår och trivdes bra på det så vi fortsätter förmodligen från samma spår idag - fast från marken. Sedan får han stå och beta lite på ängen, en mys eftermiddag för båda oss. Ska faktiskt bli himla härligt idag, jag älskar honom så himla mycket och det känns bara underbart just nu, är så glad för att få äga denna fina häst. 
Om ni skulle vilja det så kanske jag kan fixa en videoblogg direkt från stallet så ni får se mig och Hassan helt live haha! 
 
Nu - stallet, wonderful ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0