Time to start to live your life

Att sätta början på ett inlägg är väll det svåraste nästan så ni får stå ut med min dåliga början, men ärligt. Jag har funderat kring en sak, vart vill jag komma med livet? Vill jag blogga varje dag? Vill jag rida EM? Vill jag spendera mitt liv genom att ligga och dega i sängen dagarna ut? Jag har nog aldrig haft ett riktigt svar på den frågan.. Det ända jag vet är att jag tänker inte leva ett tråkigt liv, jag tänker inte ligga och dega hela dagarna, inte ha någon sport att längta till när jag kommer hem från skolan/jobbet. Mitt liv har aldrig gått till så och kommer aldrig göra. Jag gillar att alltid ha något att göra, jag gillar att komma hem, slänga i mig mat och spendera resten av dagen i stallet. Det finns inget bättre. Jag har alla chanser jag vill, det finns inget som säger att det är omöjligt att jag kommer hoppa EM en dag. Detta är mitt liv och jag kan göra vad jag vill med det. Jag bestämmer vad jag vill göra och det är jag som tar mitt liv ditt jag vill.
 
Alla möjligheter och chanser vi har att ta vara på borde vi ta. Vi kan inte vara bäst varje dag, prestera varje dag eller vara på bra humör. Det finns dagar alla kan ha humöret i botten och man vill bara gömma huvudet under kudden, det går inte att undvika. För ingen av oss har ett helt fläckfritt liv, hur mycket man än vill det. Men det jag vill komma till med detta inlägg är att vi alla borde ta vara på våra chanser i livet vi har och göra något jäkligt roligt när vi ändå kan. Oavsett möjligheter så kan vi alla bara göra en sak, göra vårat bästa och kämpa för dit man vill nå. Vill ni hoppa SM, så vem vet vad framtiden har att bjuda på? We only live once var det va, så ta din chans och gör det. Lev livet som om det vore din sista dag, släng i dig massa godis och skit i vikten. Ha kul och lev ditt liv, så låt oss leva grymt och välkomna livets liv. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Julia du har en så gryyym blogg! Du är en stor inspirationskälla för mig! Lycka till i framtiden & leve livets liv ;)
Kram :D

2014-04-12 @ 19:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0