Thursday it is

Godmorgon på er! Idag är det torsdag och en förmodligen ganska tråkig dag, ännu sämre när jag vaknade och mådde lika dåligt som igår, hur mycket jag än hade behövt stanna hemma och vila måste jag till skolan och göra det sista nationella SO provet, kan hända att jag åker hem efter det provet direkt och skippar dagens resterande lektioner om jag mår sämre.. 
Även fast det är både är torsdag och jag mår lite halvdåligt och dessutom är det regnit och grått ute så måste jag ändå till stallet, eller måste och måste men jag vill i vilket fall som helst. Vill inte be mamma eller pappa fixa stallet idag, jag vill ha alla timmar på ryggen och alla timmar i stallet så då ska även stallet göras iordning samt ponnyn ridas. Mycket jobb för en halv sjukling, men jag och ligga och slappa utan att göra någonting är inget som passar ihop. 
Ikväll ska jag försöka ta det lugnt och hoppa ner i sängen tidigt och krya på mig, i helgen är det prio 1 att bli frisk. Det måste jag bara bli, har båda kalas och tävling och det missar jag inte. 
 
Nej nu måste jag dra mig en snabbis till skolan, hoppas ni får en bra dag och mår aningen bättre än mig iallafall! Massa pussar på pannan en torsdag som denna ♥
 
En söt mobilbild på Hassan innan ett pass förra veckan, cutie boy.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0