Three words, work for it

I min vardag ingår det väldigt mycket träning, är ute och tränar eller springer minst hela fem gånger i veckan sammanlagt vilket är väldigt mycket för att ändå förutom det ha en häst att ta hand om varje dag. 
 
Nu ska jag köra på stenhårt varje vecka fram tills sommaren först och främst med bättre mat, mindre godis och onyttiga saker och en massor med träning. Under vissa perioder ta en veckas vila för att sedan köra ännu starkare, mina springskor kommer sitta på fötterna minst fyra dagar i veckan nu och förhoppningsvis så kommer jag må så bra av det. Fram med nyttigare kost och mindre godis, fika och läsk, dricka mer vatten och bra sömn varje natt, taggad är förnamnet. Jag tränar inte för att bli såkallad "fit till sommaren 2014" som alla säger, jag vill bara må bra och ha en god hälsa. För mig så är träning viktigt, det är något jag verkligen tycker om! Jag kommer inte träna mer än vad jag redan gör men jag kan göra kroppen bättre genom en bättre kost och hälsa. Nu håller jag bara tummarna för att mina knän fortsätter hålla så jag kan fortsätta träna som jag gör. 
#workout#justdoit#aldrigvila#betterhealth
En hel del bilder som fått mig att bli så motiverad ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0