TACK underbara ni!

Jag har fått väldigt mycket respons på mina senaste åsiktsinlägg, men även på alla andra vanliga inlägg, vilket såklart är väldigt roligt. Det känns så kul att skriva här med alla era underbara kommentar och just nu den grymma statistiken som även igår blev besöksrekord. Nu är jag verkligen back on track i bloggvärlden igen! Har inte hunnit svara på alla era fina, underbara kommenterar men även fast jag inte svarat personligt på era kommentarer så vill jag bara tacka och buga! Ni är grymma läsare på den här bloggen och fortsätt som ni gör! 
Snart kommer även en grym bloggtävling igen som jag hoppas ni kommer gilla. Ni har verkligen motiverat och inspirarerat mig till att fortsätta med det här nu och det känns extra kul. 
Ni är bäst friends, keep going ♥
 

Kommentarer
Postat av: sonny

Du är alltid grym Julia , seriöst du och hassan och sopar banan med oss i bloggvärlden , ni gör ju de tillsammans här på bloggen . Du står för dem grymma inläggen och hassan står för dem söta bilderna på honom . Ni är grymma

2014-04-04 @ 21:09:03
URL: http://sonnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0