Such an amazing day

Hej på er! Idag har jag haft en minst sagt härlig lördag, helt klart. I förmiddags red jag ut Hassan med pappa gåendes brevid, vi pillade och fixade en hel del med ett av mina träns och fick tillslut till det att bli ett bettlöst alternativ sålänge tills vi köpt ett nytt, det funkade jättebra och Hassan var superduktig! Massa härlig galopp och trav i skogen och han lyssnade väldigt bra, min duktiga kille. 
Spelade även match i Grästorp vid fyra tiden och det blev vinst igen, grymma tjejer. 
 
Kvällen fick spenderas i soffan med datorn i knät och skrivit lite inlägget, imorgon kommer ett långt och känslosamt inlägg om vad som pågår med Hassan.. läs det säger jag bara, även lite andra smaskiga. Kollat på tv, datorn i knät och mobilen brevid mig så nu är det hög dags att lägga ifrån mig datorn och mobilen och ändå vara lite social innan jag somnar. En väldigt bra lördag, imorgon väntas en härlig söndag! Tack för massa fina kommentarer och bra statistik idag och tack till alla som gör det så roligt att leva på denna underbara jord, guldstjärnor till alla er! Godnatt ♥
 
Den nya tillfälliga headern tills min design kommer, lite snyggare än den andra skulle jag nog säga! 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Headern är jättefin:)

2014-04-07 @ 16:47:05
URL: http://sarahhgberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0